niedziela, 3 sierpnia 2014

Zwiastun

     Witam kochani! Zapewne zastanawiacie się, czy już zwiałam z blogspota, czy może mnie ufo porwało, dlaczego do diaska nie komentuję?! Cóż, ostatnimi czasy byłam bardzo zajęta przygotowywaniem niespodzianki dla Was. Obiecałam ją wcześniej, w sumie miała pojawić się na dwadzieścia tysięcy wyświetleń, ale postanowiłam uczynić ten wyjątek, bo nie wiem czy się spodoba, czy nie.
Otóż, jak sama nazwa notki mówi, będzie to zwiastun opowiadania, nie jest on dokładny. Zbyt wiele nie zdradza, ale skupcie się na słowach, mimo że są po Angielsku myślę, że większość z Was zrozumie.
Męczyłam się z programem kilka dni (tak, teraz sobie kurka pogadam z Wami, bo mogę! xd), musiałam pobrać filmiki z yt, porozdzielać sceny w każdym z osobna, zapisać jako film, te 8902318902390 filmów złączyć w jeden, potem go zmontować, a potem jeszcze dodać muzykę. Także wyszło, jak wyszło...
    Z komentarzami u Was pojawię się jutro, bądź we wtorek. Po prostu to ostatnie na co mam teraz ochotę, chociaż może... Dobra, nic nie obiecuję. So, oto nasz filmik:

SZCZEGÓLNE POZDROWIENIA DLA HERIEGO, SŁOŃCE BEZ CIEBIE TEN FILMIK NIE MIAŁBY TEJ PIOSENKI!

 
Muzyka: Bring Me The Horizon "Hospital for souls"
Wykonanie: @YourLittleBoo1
Wystąpili:
Laura Mulligan - Emilia Clarke
Stiles - Dylan O'brien 
Scott McCall - Tyler Posey
Lydia Martin - Holland Roden
Isaac Lahey - Daniel Sharman
Daphne Walsh - Lea Michele
Derek Hale - Tyler Hoechlin 
 I inni...
     Następny rozdział pojawi się według standardu we wtorek, bo mam wtedy też TW i fajnie się składa. Jakiś spoiler? No cóż, dowiemy się trochę więcej o niecnych planach Daphne, a także pojawi się kolejna, tajemnicza, wręcz kluczowa postać - Marcoos. Znajdzie się miejsce dla Petera aka dobrego aktora, szalonej laury i pięknej scenki, którą kocham! A żeby mi podobało się coś, co napiszę... *wzdycha*.
     Co by tu jeszcze.... Hihhihihi, mam okazję z Wami pogadać, jak miło. Ale nie wiem, co mówić...
Okej, no to zapytam:
Oczekujecie czegoś od tej historii? Jakieś specjalne życzenia na sceny? Może akurat jeszcze bardziej mnie natchnie! Śmiało, walcie!
    Koniec końców, ja się w Wami żegnam, obiecuję skomentować blogi w bliskiej przyszłości i serdecznie pozdrawiam!
xx
@YourLittleBoo1
Ściskam nowe czytelniczki!
I stare też!
I ciebie "P."
Tak, nie z wielkiej litery padalcu!

 
Sto dziesięć procent czystej perfekcji!
*fangirl*

10 komentarzy:

  1. ZWIASTUN ZARĄBISTY! Najlepszy jaki ktokolwiek zrobił, przysięgam <3 Co prawda nie wszystko zrozumiałam, ale się zakochałam w tym filmiku *.* Naprawdę jest doskonały. Nie wiem jak Ty to zrobiłaś, ale masz talent!
    Wow, ale mi zrobiłaś smaka na następny rozdział! Aż nie mogę się doczekać. Chcę wiedzieć o co chodzi tej Daphne. No i ten Marcoos. Pisałaś, że odgrywa kluczową postać, więc przyjrzę mu się bliżej.
    A co do scen, to ja czekam na jakieś Stilesa i Lydii. No i może jeszcze Allison i Scotta. :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbym widziała, że ktoś obmacuje Derusia? Hahaha będzie się działo. Zwiastun jeden z najlepszych jakich widziałam. Było warto włożyć w to tyle pracy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg to jest epickie
    ~Wera

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zwiastun to naprawdę kawał dobrej roboty. Widać, że miałaś co robić by go zmontować, ale opłaciło się. Dopracowany, ładnie połączony i świetnie dobrana muzyka. Nic dodać, nic ująć.
    No, może poza tym, że co ja bym dała, gdybym umiała robić takie zwiastuny. Ach! Dlatego ja nigdzie nie mam filmików do opowiadań.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z najlepszych jakie oglądałam. Wspaniały! Od razu się chce więcej rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiastun pierwsza klasa. Wyszedł po prostu świetny. Już nie mogę doczekać się rozdziału. A jeśli chodzi o sceny to fajnie było by gdyby Laura miała jakiś swój epizod z Derek'iem, ale taki romansik <3
    Pozdrawiam i życzę weny XOXO

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Serio idealny, bardzo wpasowany w całe opowiadanie. A w dodatku ta muzyka, jejku! Na kolejny rozdział oczywiście czekam! Pozdrawiam!
    Zuzka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zwiastun! I ta muzyka... :D Specjalne życzenia na sceny? Ależ oczywiście, że mam xD Derek i Laura <3 Czekam na następny rozdział! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg cudo! Tylko podsycił moją ciekawość!
    Czekam na Stilesa i Laure!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zwiastun! Nie dość że mamy tych samych mężów (pamiętasz naszą rozmow na TT? jestem nuda100) to jeszcze mamy podobną historię z nauką robienia zwiastunów. a tak z ciekawości to masz Movie Maker?
    nuda100

    OdpowiedzUsuń

Jeśli posiadasz opinię, śmiało, wyraź ją. Chętnie poczytam, co sądzisz o mojej twórczości i kto wie... Może porwiesz mnie także swoją?