sobota, 24 maja 2014

Uwaga

Moi drodzy parafianie. Dziś wygłoszę wam kazanie...
A więc. Jestem sobie na telefonie i mogę pisać błędnie. Chodzi mi tylko o tę małą informacje. Mianowicie. Ostatnimi czasy coraz rzadziej tu bywam. Nie mówię, staram się w miarę możliwości ale robi się coraz cieplej, a o dziwo mnie także potrzeba troszkę kontaktów ze światem. Dodatkowo poprawiam wszelkie zagrożenia. Jeśli już coś robię to czytam dwa blogi, prędzej nadrabiam. Blog o klaroline i o takich wilczkach. Rozdział dodam dziś, może jutro, może w tygodniu. Obiecać mogę tylko komentarze na tych blogach. Pisać nie przestanę bo mam wielkie plany co do tej historii. Wszystko czeka na opisanie w magicznym zeszycie. Także ten... Spamować mi w zakładcę gdyż większy problem jest z zostawianiem opinii aniżeli samym pochłanianiem tekstu. Zdradzę w sekrecie, że czytam Blog każdej, komentującej.
Do jutra/dzisiaj/jakiegokolwiek dnia tygodnia 
Xx
YourLittleWolf
Btw. Chcecie zobaczyć coś z planów? ZAPRASZAM NA TT
@YourLittleBoo1

2 komentarze:

  1. Jak zobaczyłam nagłówek to tak jakoś się przestraszyłam, że nas porzucasz czy coś w ten deseń...
    Na szczęście, nie.
    Czekam na rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli posiadasz opinię, śmiało, wyraź ją. Chętnie poczytam, co sądzisz o mojej twórczości i kto wie... Może porwiesz mnie także swoją?